Akdgnguler Benım bebegım 36+6 günlük doğdu 2660 gramdı sonra 2400 e kadar düştü şimdi ise kilosu 2540 olmuş yani doğum kilosuna ulaşamıyor anne sütü ek olarak da mama da alıyor ama bi türlü kilo alımı sağlanmıyor bu durumu yaşıyan kişiler varmı acaba
KevserKaan Akdgnguler Mamayı değiştirebilirsin. Normalde 1haftafa doğum kilosuna geri ulaşması beklenir doktor öyle demişti bize 🙆🏻♀️
TiniminiKayra Akdgnguler idRar yolu enfeksiyonu olanilir kilo alamaz oylr bisey varsa bi arastirin isterseniz
Yenianne0681 Akdgnguler ben varim bizde 13 gunluguz oglum surekli zayifliyor hic kilo alamadi nalesef
Akdgnguler KevserKaan doktoru bu seferde alerjik olmayan aptamil verdi oda gaz yapmaya devam etti ve kilo alımı hiçbir şekilde olmuyor bu durumdan da korkmaya başladım
KevserKaan Akdgnguler bizde ilk aptamille başladık 3hafta kıvrandı yavrum sonra değiştirdim hemen çok şükür şimdi ne kabızlık nede gaz sorunumuz var aptamildeki kadar. Kilo alımı da gayet iyi doğum kilosuna göre dedi doktorumuz. Bebelac Gold kullanıyoruz bu arada. İnşaallah bir an önce uygun mamayı ve kilo alımı yaşarsınız 🤲🏻🌺
Akdgnguler Arifeeee her emzirdikten sonra bezleri çişli oluyor ama 2 gündur çişinin rengi koyulaşmaya başlamış bide kaka yapamıyor zaten onun sıkıntısı da var
Arifeeee Akdgnguler vücuta yeterli miktarda sıvı girmiyor o zaman. Rengi o yuzden koyulasmistir. Tam olarak doymuyor olabilir. Bunları takip edin beslenme düzenini değiştirin bir de öyle deneyin. gereksiz evham yaptırmak istemiyorum ama aklınızda bulunsun en kötü bir kardiyoloji görsün kalpte sıkıntı varsa kilo alınmazmis
Mirayslck Akdgnguler Doktor ne diyor peki bu duruma ?Canım kafanı karıştırmak istemem herkeste bir şey yazmış sen çok güvenme biz doktor değiliz sonuçta .Çişi koyulaştı demişsin ya ona dikkat et takip et benim bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu oldu idrarı koyulaştı ve kokmaya başladı
busrasilra14 Akdgnguler gece besliyormusum kuzum. Bide anne sutunu gogsunde sut bitene kadar veriyormusun yagli son sutu aliyirmu. Bunalrda onemli
Yamanikomm Akdgnguler ben yaşadım 22 günlüğüz dün kilosuna ancak ulaşabildik mama değiştirdim kilo almayınca,sarılığımız vardı bizim ondan ulaşamadık sizde ulaşırsınız benim doktorum ben stres olunca yakalar kilosunu dert etme sık sık besle demişti sonra 400 gram aldı bebeğim
Giizz Akdgnguler bu normal bir durum. Doğumdan sonra şişliği gidiyor zayıflaması normal ama bunun üzerine yine kilo alımı olmuş. Yani 21 günlük bebek normal bu kilo almıyor olmaz. Sık emzirin siz