Kızım 14 aylık ve geçen hafta pamukçuk oldu ağzı o kdr kötüydüki dili bembeyaz dudak içleri parça parça fln derken karbonat mikostatin derken çok şükür geçmek üzere ve 4 gün önce emziğini kaynattım karbonatlı suya sürüp verdim ağzı acıdı sanırım ağlayarak emziği fırlattı sonraki 1 2 gün emziği gördükçe emmek istedi ama ağzı acıdığı için alıp attı ağzından dünden beri hiç teklif etmedim emziğini kaldırdım şu an versem emer ağzı düzelmek üzere çünkü kızım emerek uyur normaldede sonrasında emziği verirdim bugün 4.günümüz emziği özellikle vermedim bıraktırsammı diye düşünüyorum ama gece zaten uyanırdı şimdi ekstra çok uyanıyor ve sürekli emmek istiyor bana bi akıl verin güzel anneler sizce ne yapayım kaç gün sürer bu emziği unutması devammı tamam mı hala karar veremedim