Seenayyalcin Selam , dün sezeryan sonrası estetik dikişim de yapıldı fakat ayağa kalkmakta falan aşırı zorlanıyorum ve nefes alamıyorum ayakta baya ağrıyor normal mi sizce bu durum hafifler mi bu ağrı düz yürümeyi özledim😊
Ayferklc Seenayyalcin geçmiş olsun bir on gün sonra benim rahatlamıştı bir aya da çok daha iyi olmuştum 😊
Annevebebek Seenayyalcin geçmiş olsun canım estetik dikiş farklı mı oluyor bende sezeryan oldum ama estetik dikiş farkı ne
Haisos2525 Seenayyalcin Bol bol gez hiç oturma hemen duzelirsinn bir normal iki sezaryen oldum çok iyiyim şuan iki ay oldu hiç bir sıkıntım yok..yatarsan iyilesemezsin🙆
Melmural @Seenayyalcin normal canım merak etme 1 hafta yada 10 güne eski haline dönersin bende 25 gün önce sezaryen oldum benim öyle oldu 🥰
pogcayanakannesi Seenayyalcin basta cok zor malesef. Karninu sanki bisi cekiyi gibi oluyor. Nefes alirken cok aciyo.insan öksüremiyor hapsuramiyor bile. Ama 1 hafta icinde toparlaniyosun. Yavas yavas hepsi geciyor merak etme.nekadar yurumeye cabalarsan o kadar cabuk iyilesiyosun bence
cocomelon33 Seenayyalcin normal canım estetik dikişle alakası yok bende 21 gün önce spinal oldum ilk beş gün desteksiz yatıp kalkamadım hastanedeki ilk yürüyüşüm aşırı zordu yürüdükçe azaldı