nesekaan erken, geç, tam vaktinde hepsini deniyorum, Yok olmuyor. Gözleri kapanmaya başlayınca çığlık atarak, ağlayarak kendini uyandırmaya çalışıyor. 4 ay atağında başladı kaldı böyle. Neyse Allah sağlık versin bebeklerimize gerisi bir şekilde halloluyor.🙏🏻🙏🏻