Busu hahahah son cümleniz cuk oturdu vallahi 😂😂 yesin yemesine de insan ister istemez bi tedirgin oluyor. Burada okuyorum, 3 4 saatte bir zorla emen varmış. Gece sadece bir kez kalkan varmış. Bizimki mümkün değil 2 saati geçmez. Mutlaka 2 saatte bir uyanır gece. Haliyle bi zamandan sonra hal kalmıyor bende de