Merhaba arkadaşlar,
1 sene 1 ay oluyor doğum yapalı, şuan adetim den temizleneli 26. Günüm.
Biraz stres var üzerimde nedense, sırt ağrım var tabi bu musabı gün içinde taşıdığım içinde olabilir ağır biraz.
Dün iftarda yemek yerken Allahın gücüne gitmesin birazda yemekten midem bulandı.
Bilemiyorum çok karıştı kafam yani acaba erkenmi test için ne yapsam