Morusevenanne yani aslında uyku eğitimi gibi değil uyku eğitimi en erken 4.ayda başlanıyor ama ben bir düzen oluşturmaya çalışıyorum. Benimm oğluşum gece gündüz kucakta dolaşak uyuyordu, gece uykusunuda 12-1 arası geçiyordı şimdilerde uykusunu akşam 8e çekmeye başladık yatağına yatırıyorum karanlık veya loş bir ortam olması gerekiyor, sıfır iletişim, hafiften poposuna sırtına pıt pıt yapıyorum, yanında olup güvende hissetmesi için ten teması önemli saçını, kafasını okşuyorum çok huzursuzlanırsa kucağıma alıp sakinleştirip tekrar yatırıyorum tam uykuya dalana kadar yanından ayrılmıyorum uyuduktan sonra geceleri uyku arasında emzirmeye devam ediyorum açıktığında mıkırdanıyor zaten sonra sabah 07:00-07:30 gibi uyanıyor gündüz gün içerisinde ne zaman uyumak isterse o zaman uyuyor gündüz uykularınıda zamanla belli saat aralıkları olarak düzene sokmayı planlıyorum normalde kucağımda dolaştırarak uyutmaya çalışırdım onu yapmayı kestim kendi kendine uykuya geçmeye alışması için tabi uyku geçişlerinde genelde emzik ağzında oluyor bence emzik olmasa biraz daha zor olurdu benim için…
Tabi bunları yaparken tok, altı temiz, gazı olmamasına özen gösterin hatta akşamları uyutmadan önce banyo yaptırırsanız daha rahat uyuyacaktır.