Erkencikus Arkadaşlar merhaba. Oglum 3.5 aylik. Beslenmesi yarı yarıya düştü. Hem mama hem meme şeklinde gidiyoruz. Biberonu reddediyordu iki gun önce. şimdi gogsumde agliyor emzikverirken falan zor emziriryorun. Anladım bu nedir.sürekli huzursuz agliyor gazi da artti
Aykimgebe Erkencikus benim kızım da 3 ay 21 günlük cidden hep ağlıyor ya uyutuyorum 5 dk uyuyor ağlayarak uyanıyor perişan oluyor meleğim gözler kızarıyor 😑gece uykumuz güzel ama gündüz kucakta taşımaktan belime kramp gidiyor artık günlerdir 😭
Erkencikus Nuryalcndag ay inanmıyorum ya bu hafta tarttim kiloda almamış.bide prematüre benimki zayıf . Az rahatlamıştı nolduysa su 3.aydan sonra olfi
Yagizmomms 3 ay 21 günlük çıldırmak üzereyim. Yatırıyorum ağlıyor, kaldiriyorum ağlıyor, meme emiyor ağlıyor, emmiyor yine ağlıyor. Ve gazida arttı evet nedense . Bir an önce geçer umarım.
Gokbayes2018 Benım bebeğim de 3 ay 8 günlük aşırı elini emme çabası var. Agzına diş kasıyıcı verıyorum parçalamak istiyor sanki. Elini tam alamayınca agzına ağlıyor. Diş için erken değilmi acaba
Yagizmomms Dilekkkkkk Yok ya benimki 1 haftadr böyle. Hatta bu gün ekstra huysuz bide yabancı seçmeye başladı. Eve biri gelsin kıyamet kopuyor dudaklarını büze büze ağlıyor 😔
Aykimgebe Erkencikus yok canım gece uzun saatler uyuyor akşam yediden sabah altıya kadar sadece bi kez emziriyorum