36 günlük kızlar bebeğim
Çok güzel emen kızım yaklaşık 1 haftadır hem çok huysuz ,hemde geceleri emiyor bazen az emsede,gündüzleri öğlene kadar emiyor,öğleden sonra birşey oluyor emme pozisyonuna gelince geriliyor ,ağlıyor emmiyor neden böyle ki ?
bende en son mecbur sağıyorum biberonla veriyorum ama ona da alışacak diye korkuyorum
Of offf 🙁neden böyle ki …bide sarılık olcak diye korkuyorum 1 ayı geçen bebek sarılık olur mu ?