Karanelo hatta o süreçlerde öyle hareket edipte kendini uyandırmasın diye kundak yaparlardı ama ben yapmadım şahsen. Ellerini yüzüne vuruyordu hatta.
Kundak yapmak istedim bu sefer kendini sıkarak ağlayarak uyanıyodu kıyamadım dahada bıraktım kendi haline, bir kaç ay tahminimce son bulur dahada düzelir yani yine hareketli oluyor ama baştaki gibi olmuyor:)