KıZlar aşı yapıldık 2 gün oldu çok huzursuz sanki sizce etkisi var mı. Dğn akşam 5den gece 11e kadar agladı kaka da yapmadı. Calpol verdik 1çk. Fön makinası sesiyle uyudu şaka gibi. Neyi yapmıcam dediysem hepsini yaptım ya ayagımda sallıyom oda yok tükenmek üZereyim . Atak dönemi midir nedir . Gazı da var sanırım napcamı şaşırdım. Sakin kalamıyorum