Arkadaşlar bilgisi olan cevap versin çok kötü bişekilde göğsümde kaşıntı var elimi çekemiyorum kasimaktan emdiği zaman biraz rahatlıyorum kasinti azaliyo ama soğuk suyla ovalamiyinca kasinti gitmiyo bi yardim edin bilgisi olan cevap versin çok kötü kizariyo tırmık tırmık kan izi oluyo kaşıyınca sonrada geciyo bi yrdim lutfen