yavrusununannesii 1 yaşında oğlum 2 gundur her uykudan uyanınca çıldırır gibi ağlıyor görünürde diş patlaması felan yok niye böyle valla anlamayrm
Gokcensare yavrusununannesii gece terörü olabilir gün içinde yaptıklarını gözetleyin biz doktorumuzla zor atlattık hergün aynı saatlerde aynı sorun eşimle çok yıprandık bir araştırın isterseniz
Ssmyldrm Uyanır uyanmaz sizi göremiyorsan tedirgin olabilir benim de oğlum öyle 14 aylık bide rüyada görüyorlar artık o yüzden farkına varana kadar korkuyolar
yavrusununannesii Ssmyldrm normalde o kadar ağlamazdiki beni görmesede bi yeri mi ağrıyor bilmiyorumki
Ssmyldrm yavrusununannesii hayır canım atak döneminde 1 yaş sendromu 1 ay boyunca o kadar sebepsiz ağlıyodu ki oğlumu tanıyamıyodum ama 1 ay sürdü şimdi normal e dondu
gulay_candemir yavrusununannesii Anlamiyorum sahuru zor yaptim su dahi icemedim Once gaz bitirdi beni arkadan diş sonra emzirmeyi biraktirma simdi neden uyaniyor agliyor anlamiyorum
yavrusununannesii Ssmyldrm yaa atak mı diyorsn aman bi yeri ağrımasında atak olsun napalm alıştık ataklara
Ssmyldrm yavrusununannesii bence öyle canım kendi oğlumdan biliyorum bende çok afalladim ama normal biraz sabır gerekiyor
Ssmyldrm yavrusununannesii bide mama mi veriyorsun canım belki meme alışkanlığından da huzursuz dur mamasini sık sık az az vermeyi dene bu süreçte geceler i tabi