AyseSare-m önce lazımlıkla başladık, ilk oturuşta direndi yapmak istemedi, bekledik ilk çişini yapınca çok mutlu oldu, ikinciyi yaparken lazımlıktan dışarı aktı ve kıyamet koptu tabi :) ondan sonra direkt klozete geçtik, tabi ilk 3 gün çok altına işedi oda ayrı 4. günden sonra öğrenmeye başladı.. altına yaptığında kızmadım ama bişey olmazda demedim, donlarını gözünün önünde yıkadım keske hemen tuvalete koşsaydık dedim.. bez takmak istediğinde artık markette sana göre bez kalmamış büyüdüğün için falan dedim.. pes etmedim 4 gün sonunda başardık 🙏🏻 İlk günler altına kaçırma çok oluyor malesef