Merhaba güzel anneler hayırlı sahurlar.
Benim kızım tam 7 aylık. 7 aydır emziriyorum bir sıkıntı olmadı çok şükür ama son 2 gündür göğsüm felaket şekilde sancı yapıyor. Ucu kan toplamış gibi siyah mor benekli benekli olmuş. Ne olduğunu anlayamadım. 2-3 hafta önce de olmuştu geçmişti simdi yine oldu emzirrken canımdan can gidiyo. Sadece sol göğsüm de oluyor. Bu durumu yaşayanlar var mı? Tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim🙏