melikeeomeer bebegim preatüre son 3 haftadır biberon reddi ve bazı saglık sorunları var kilo alamadı benimde üzüntüden sütüm azaldı nefrolog aptamil önerdi😓hatta daha sıvılastırılmıs formda vermemei söyledi 40cc bir ölcek. Normalde neanatologuna sormustum smilac kulllandıgını söylemişyi kendş cocugu için. içerigi temiz gazda yapmıyor demişti aptamil gaz yapıyor diye okudum simdi. kilo aldırmamasıda cok üzdü 😢