momyshark1 Berna2012 acaba ne şikayetle gitmiştiniz benimde yaklaşık 1 aydır geçmeyen baş agrım var kan değerleri düşük dendi kan ilacı kullandım ama tekrarlıyor arada
AsyaninAnnesiiii Berna2012 trombosit çok yüksek peki sonucları doktor görmedi mi. Eğer doktor görmediyse mümkün mertebe acil bi şekilde dahiliye ye gitmenizi tavsiye ederim lütfen ihmal etmeyin korkutmak istemem sizi birde bebeginiz çok ufak allah korusun bebeğinizin yanında fenalasirsiniz filan . Eşim plt ve hgb düşüklüğünden ilik nakli oldu anemi hastalığı oluyor. Yuksekligide iyi değil hgb ve ferritin değerleriniz ne durum da hamilelik gibi durumlarda bebek annenin vücudunun birçok yerini dengesini değiştiriyor. Hamile kadınlar da anemi olma çok yüksek bi ihtimal lütfen zaman kaybetmeden hastaneye gidin .😔
Berna2012 momofemir değerim 745 normal de baş agrısı olmaz ama 1 aydır falan hergün başım şiddetli ağrıyor ve bacaklarımda morarmalar oluşuyor.
EsofmanliSevketHoca Berna2012 Benimde hamileliğim boyunca yüksek çıkmıştı da o yüzden sordum, hayırlı evlat olsun inşAllah gözün Aydın, ama çok öteleme derim bi doktorla görüş istersen, geçmiş olsun.
Berna2012 momyshark1 bekarkende vardı bende ama bu kadar yüksek değildi birde 1 ay önce korona olduk sanırım o yüzden bu kadar yükseldi bacaklarda morartı şiddetli baş ağrısı oldu bende
Berna2012 AsyaninAnnesiiii kansızlık problemim hep var zaten canım yarın hemen gidicem. Doktor görmedi ben baktım tahlil sonucuna sabah vermiştim. Sizede cok geçmiş olsun.
AsyaninAnnesiiii Berna2012 çok teşekkür ederim. Plt zaten beyaz kan kırmızı kan değil hgb ise kırmızı kan ondan hgb yı de sordum. Inşallah birşeyiniz yoktur.
ikiKudurukAnnesi Plt kan pıhtılaşması demek ve gerçekten yüksek covid de falan da çok yükseliyor ama ihmal etmeyin sonu kötü oluyor maalesef kan sulandırıcı verir sanırım doktor 🤷
momofemir Muhtemelen sizde esansiyel trombositoz denilen durum var. dahiliye degil de hematolojiye gitmelisiniz. Aspirin kullanirsiniz endiselenmeyin👍🏼💙
Berna2012 Zynp26- bende aynı şeyi düşünüyorum gittim hemotoloğa gitmen gerekiyor dedi ama hemotojide direk randevu yok dahiliye ye gitmem lazım o da hiç bir devlet hastanesine randevu yok. Mecbur özel bir hastaneye gidicem.