egeninanns Bugün 6 aylık aşılarımızı yaptırdık . Bu saat oldu uyku yok 🤷♀️ Ateşi yok ama asla uyumuyor . Çünkü neden uyuyayım diye düşünüyor galiba . Aşı sonrası normal mi bu 🥺
lingolingo egeninanns sanirim benim kiza asi islemez ramazan davulcusunu duymadan uyumuykruz ramazann basindan beri 🙈 cuma gunu bizimdr 6. ayimiz doluyor kac tane asi vuruldu? ozel asi yok degil mi 6. ayda?
egeninanns lingolingo 2 aşı 2 damla verildi . Özel aşı yok canım bu ayda . 😂bizde uğurladık davulcuyu uyuduk şükür