10 günlük bebeğimi emzirme konusunda sıkıntılıyım kavrayamıyor memeyi ağzını minicik açıyor, kafasını geriye atıyor ağlamaktan kızarıyor, ilk 3 gün anne sütü gelmediği için mama verdik sütüm yetmediği için de mama ve anne sütü devam ediyoruz bazen sağıyorum ve öyle veriyorum bazen çok iyi emiyor bazen de almıyor , yardım ediiin lütfeeen emzirme için öneri istiyorum sizden. Ne yapmalıyım o an, sakinleşmiyor çünkü…