Ggdefne 2gündür ateşimiz var şuan 37,5-37arası oynuyor dünkü gibi yükselmedi uyuyor evin derecesi şuan 25derece uydururken nasıl giydirmeliyim sade kısa kollu çıtçıtlıyla şuan üzerini örtmelimiyim
Annekus Ggdefne sana göre serinse oda yani sen üzerine bişey örtme ihtiyacı duyuyorsan ona da ince Bi örtü örtebilirsin önemli olan uyku aralarında ateşini takip et cok yüksek degil zaten atesi o yüzden korkma gecmis olsun
Betulkok Ggdefne ateşi çok yüksek değil canım ateş düşürücü ver hemşirenizin demiş olması lazım çok kalın giydirmeden yatır Allah’ın izniyle bişey olmaz.