Evet nur topu gibi bir uzay aracımız oldu koronavirus bitmeden ikinci bir belayı açtı başımıza bu çinliler 😒 teknoloji çağında olmamız iyi mi kötü gerçekten artık soru işaretleri oluşuyor kafamda eskiden silahlarla savaş olurdu şimdi teknolojiyle umarım yenilmeyiz 😬 sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında kızlar?