Rosebhr sizi korkutmak istemem ama 3 ayın son haftasına doğru bir başladı atak şuan da 4 ay 19 günlük tüm hızıyla devam ediyor meme mama reddi yaşıyoruz 60 cc yiyince direk dili ile ittiriyor biberonu zaten Emme deseniz yok denecek kadar çok azaldı mememe gelince çığlığı basıyor sağıcak kadar sütüm yok doğduğundan beri hep meme+mama gittik çok çok sütüm gelmedi anlıcanız. Aptamil hipp bebelac bütün mamaları denedim tam sıyırmak üzereyken gittim marketten arı mamanın prinç ununu aldım ondan veriyorum günde 1 öğün yoksa aç kalıcak biliyorum kaşıkla mı yedirmedim değişik değişik biberonlarla mı denemedim. Geçtiğimiz 15 günden beri hiç kilo almamış. Yeni yeni uykuya geçerken, uykudan kalkarken yada uyurken yemeye başladı oda 3 saatte bir 120 cc. 3 aylıkken 4 saatte 160 170 yiyen çocuk. Üzerine birde diş geliyor şuan da sanırım elleri sürekli ağzında Dr umuzda erken diş çıkartıcak demişti. Yani anlıycağınız bizde durumlar böyle uzun oldu kusura bakmayın 😆☺️