ilknurtalasgul Uyandığında başkasının ilgilenmesi gerekiyormuş anneyi görüp meme istemesin diye. Bizim şu an izne geldiğimiz için annemle yattı gece.(uyandığında sadece birinin ilgilenmesi yeter baba da olur) valla ilk güne nazaran beklediğim gibi olmadı zor geçmedi yani. ☺️ Normal zamandan kalktığından daha az kalktı her uyandığında annem piş piş yaparak ya da su vererek gerek emzik vererek tekrar uykuya dalmasını sağladı. Ben bu kadar ağlamadan duracağını sanmıyordum çünkü gece memesine çok düşkün. İnşallah ilerleyen zamanlar da böyle olur. Ama benim için zor geçti ☺️ İlk defa ayrı yattığımız için uyuyamadım sürekli kalkıp kalkıp baktım ☺️