Selam kızlar,
Bugün evi ilaçlattık arı problemimiz var da. İlaçlayan kişi 2 saat içinde etkisini kaybedeceğini söyledi evi havalandırın yeter dedi. Biz sabah çıktık bebeğimle henüz yeni geldik. Nevresimlerini vs herşeyini değiştirdim ama içim yine rahat etmiyor. Sizce bir problem olur mu?