Mom076 şimdiye kadar hiç olmazdı ama 18 aylık aşısında oğlumda da iştahsızlık ve ateş oldu 2-3 gün sürdü zorlamayın sevdiği şeylerden ne kadar yiyorsa o kadar yesin geçici bir şey zaten, ateşe de 38i görmeden ilaçla müdahale etmeyin önce ılık duş aldırın ve eklem yerlerine soğuk kompres yapın düşmezse ilaç verin