Linosunannesi1 4. ay civarı zaten süt üretimi regüle olur. Yani bebeğiniz sadece meme ile beslenseydi bile o dolup taşan, akan sütler azalacaktı. Ben de düşünüyordum üstüm başım süt oluyor, ben nasıl işe döneceğim diye ama sonradan normal olduğunu öğrendim. Tabii yine emzirmeye ağırlık vermek önemli, emzirmedikçe süt talebe göre azalır ama her zaman kolay olmuyor bu.