mavisimmm20
Hap,bant bahane diye düşünüyorum. Önemli olan irade
Yoğun bir içiçi olarak ilk gebeliğimden sonra soğumaya başladım. Gebelik sonrası eskisi gibi olma yoluna adım atarken durdurdum kendimi. O gün bugündür tek tük hariç yanından dahi geçmem. Tek tükten kastım bir kaç yudum. Onuda alırken anında tıkanıyorum, zehir oluyor zaten 😊