Tugcerylmzkerem Hanimlar esim kimligin ile postaneye gitse adima yatan 400 tl dogum yardimi parasini alabilir mj
eceunverkanra Tugcerylmzkerem Alamiyor diye biliyorum sizin cekmeniz lazim. Benim dogum param yatinca esim cekmeye gitmisti, esinizin gelip bizzat almasi lazim demislerdi ben gidip almistim. Sanirim 3 ay onceydi, sistem degismediyse
Eloss Janss E devletten kendi adınıza baska bir bankanın hesabı varsa tanımlayabilirsiniz . Ertesi güne o tanımladiginiz bankaya aktariliyor. Şahsen ben oyle aldı. Gitmeme gerek kalmadı.
Eloss Tugcerylmzkerem E devletten şahıs odemelerini acin altta banka hesabını tanımlayın var ordan giris yapabilirsiniz. Ertesi gun aktariliyor.