Eymenbenan benim ki de kucakta durmuyor , mızmızlanıyor bağırıyor ağlamıyor da bir tuhaf sesler çıkarıyor. Emmiyor bu aralar biberonu da almıyor. Uyku uyumuyor yatmak istemiyor hep kucak hep kucak. Belim ağrıdı artık. 3 aylığız daha. Allah’ım sağlıkla büyümelerini nasip etsin 🙏🏻🙏🏻