Atesbocegi illa sizinle oynamasın. Bemce tek başına oynaması çok önemli. Kendi kendini oyalaması, oyun kurması vs… biz birlikte ne yapıyoruz? Lepene su koyup bir şeyler yüzdürüyoruz, evde oyun hamuru yapıp onunla kalıplarla şekiller yapıyoruz, kelime kartlarından hayvanları bulup onların taklidini yapıyoruz, hafıza kartları var ters çevirmeli. Ben onu şuanda eşkeştirme olarak kullanıyorum (kızım 16 aylık) 3 yaş diyor ama ben 2 yaşından sonra ters çevirince eşini bulabileceğini düşünüyorum o zaman da onu yaparız. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kısacası biz de çok üretken değiliz :))