6.5 aylık bebeğim. Gaz problemi çok olduğundan ve huysuz olduğundan 3 aylıkken dpktor süt alerjisi olabileceğini söyleyip tüm süt ürünlerini bana yasakladı.3 ay boyunca yemedim ama pek düzelme olmadı. Büyüdükçe gaz problemi azaldı. Ek gıda da süt ürünü denedim herhangi bir reaksiyon kakada kan vs olmadı. Öyle olunca 2 3 gündür süt ürünü yemeye başladım. Yine azar azar.2 tane de dış çıkartıyor. Ondan mi bilmiyorum 3 gündür huysuz . Tek başına oynamıyor ağlama krizleri ,huysuzluk, gündüzleri uyumaya, emerken ağlama, kucak isteği, eli sürekli ağızda. Alerjiden mi yoksa dişten mi bilemedim.3 gündür tükendim. Dentinox aldım dis için bugün sürdüm ama yine aynı çok huysuz .Ne yapacagimi bilemiyorum