[silindi] Emir123ali görüntüsü aynı toz halde tadında da bişiy yok ama normalde çok köpürüyor şimdi köpürmedi ondan şüphelendim biraz
alerjikbebekannesi [silindi] 3 hafta olması lazım kullanıl süresi. Ben de sürekli açtığım tarihi unutuyordum en son kutu üzerine açtığım tarihi yazmaya başladım. Öneririm size de.