zerozeroo Bebegimin karnini doyurup gazini cikartiyorum altida temiz ama surekli ağlıyor. Gezdiriyorum evin içinde ama 2 dk anca dikkati dağılıyor sonra gene aynı. Anca emzik verip ayağımda sallayinca sakinliyor kakasını 1.5 saat önce yaptı mamayla besleniyor 😔😔😔 sebebi ne olabilir kızlar
Yenidennn zerozeroo tam doyduguna emin mısınız? Mama yedikten sonra hayla aranıyor mu? Gazi çıksada gazi vardır bebeklerde maalesef gaz bitmiyor. Bacaklarını bisiklet sürer gibi haraket ettirin, karnını ovun.
Muverrih zerozeroo Gazi oluyordur muhtemelen biz pek yaşamadığımiz için tecrübeli anneler neler yapılabileceği konusunda yardımcı olur muhakkak
KubosM zerozeroo Canım gaz sancısından olabilirmi? Her ne kadar gazınıda çıkarsan belki gaz birikiyor olabilir karnına yavaşça dokun canım bir şişlik varsa eğer gaz sancısıdır
zerozeroo Yenidennn zaten hep yapıyorm hareketleri rahat etsin dye faydası oluyor mu bilmiyorum da 90 ccye yakin icirdim
KubosM zerozeroo Rahatlamaz kuzum biz 1.5 2 ay çektik karnına youtube Ayşe Önerin gaz masajları videoları var onları yaparsan faydası olur. Biz bağırsak düzenleyici ve gaz damlasıda kullanıyorduk yediklerime dikkat ediyordum. Bebeğinin ayaklarını sıcak tut canım 🌸
Ksonmez zerozeroo gazdandır kaka yapsada gaz bitmiyor. Oğlum her gün yapıyordu ama yine de gaz sancısı çekiyordu
Busraabdullah zerozeroo canım kalasını yapmakla iş bitmiyor benim oğlum da öleydi ilk 2 buçuk 3 ay sürekli ağlıyor du tuvaletinide yapiodu günde kaç kere hmde artık kirizi geldi birgün götürdük hasteneye gazi varmış gaz damlası verdi çocuk rahatladı çok özür dilerim ama büyük insan gibi osurursa bebeğin gazi çıktığını anliosun rajatlio onun dışında kalasını yapio gazi yok diye dusunme
Alya_efeninannesi Gaz olabilir, daha ziyade kolik de olabilir. Süpürge, fön, davlumbaz gibi sesleri dinletmeyi denemenizi öneririm. Benim kızım da oyleydi. Eğer ateş ishal, kabızlık, kusma gibi şikayetler olmadigi sürece korkulacak bir şey yok 🤗
zerozeroo Bebegimmete anne sutunu sagarak veriyorum ama oda azaldi 4 saatte birikiyodu saginca ama azalms bugün oda
Derensk Elektrik süpürgesi sesi açın YouTubedan sallamaktan ziyade başını okşayıp memesini verin yanina uzanın Böle deneyin birde gazsa biraz ise yarıyor Allah yardımcınız olsun umarım.kisa surer