Seray1 Bebeğim emiyo ama ben mamayla da desteklemek istiyorum biberona alışmadi Aptamil mama veriyorum onu da kusuyo varmı fikri olan arkadaşla r nasi alistirabilirim.
Zekimurendebizigorecekmi Seray1 Yanş emiyorsa ve kılınanımı iyisiyse neden mama ile desteklemek istiyorsunuz
Celaparslan Seray1 çok fazla doyduğu için kusuyor olabilir mama meden veriyorsunuz sütünüz yetiyor sanırım
Seray1 Zekimurendebizigorecekmi normal veriyorum aslında ama kaşıkla filan da verdim hep emmeye alıştığı için tutmakta zorlaniyo ve snrasinda kusuyo
Seray1 Celaparslan 2700 doğdu ve 4aylikta 5600 oldu emiyo emmesi iy ama mamayla da destek vermek istiyorum biraz daha toparlanması icin