Elisamoms2208 Kızlar bebeğim 8 ay 12 günlük gün içerisinde neler yapıyorsunuz vaktiniz nasıl geçiyor oynadığınız oyunlar vs kısaca bahseder misiniz ben kizima biseyler öğretmeye çalışıyorum ama pek istekli değil baybay vs. Sizin bebeler nasıl nasıl bir yol katettiniz öğrendiği kelime var mı??
Mom8732 Elisamoms2208 7 buçuk aylık civarıyken ann anne 😂 bababa, dede diyordu şuan 9a 4 gün var sadece emm emm diyor 🤷♀️ Alkış yapıyor sevdiği şarkıya poposunu sallıyo 😅
bhrcpt Elisamoms2208 Bizimki çok cool takılıyor valla hiçbirşey yapmıyor. Anca çene 😂 yüzüne örtü örtüyorum defneee nerdesin diyorum örtüyü çekiyor aaa burdaymış diyorum kahkaha atıyor çok seviyor onu. Bugün babasının yüzünü örttük baba nerde falan derken ilk defa bilinçli olarak baba baba dedi. Normalde ağzına geleni söylüyordu. Mama baba yaya dede gibi şeyler söylüyor. Oyuncak sepeti var doldurup önüne veriyorum tek tek içinden alıp oynamayı seviyor sepeti boşaltınca tekrar dolduruyorum. 10 tane renkli baskı eğitici kitap var çok basit onları aşrıı seviyor onlara bakıyoruz. Bazen yoruluyor hoppalasına koyuyorum nefes alıyorum falan. 😂😂
Minikburun Elisamoms2208 Bizde bugün 8 aylık olduk evde bütün gün bişey öğrensin diye uğraşıyorum basit şeyler alkış yapma kafa sallama gel gel yapma falan klasik bebek hareketleri.inatla sadece gülüyo yapmıyo öğrenmiyo sanıyorum sonra eve biri gelince ona tüm hünerlerini gösterme çabasına giriyo hepsini yapıyo meğer öğreniyomus sıpa 🥰🥰😂
Elisamoms2208 Mom8732 maşallah 🤭🤭 benim kimse tık yok daha ya çok öğretmeye çalışıyorum ama istek yok gibi 😂 canı isteyonce bay bay yapıyor istemezse yok
minibiranne Mom8732 bizimki de öyle anne , baba, anane , mama diyordu şimdi 9 aylık oldu sadece baba ba diyor 😬 bide ham öğrendi😅 alkış yapıyor, çak yapıyor. Eline iki top veriyorum topları birbirine vurmaya oynuyor.
Elisamoms2208 bhrcpt yaa benim kızım sadece hadi diyor baba falan bilinçsiz iki defa söyledi ama başka yok emmek istediği zaman üzerime saldırıyor öyle anlıyorum birde dudaklarını sipirdatiyor sadece siz mi sürekli üzerine düşüyorsunuz yoksa kendisi mi öğreniyor