Hanımlar hepinize iyi akşamlar diliyorum. Platforma yeni katıldım,sebebi de arkadaşlarımın anlata anlata bitiremediğimiz doktorumuzla ilgili bir annenin yaptığı olumsuz yorumlar olduğunu söylemesi oldu.
Oruç Ali Hoca’yı İzmir depremi sonrasında tanıdık. Oğlumuz 6 aylıktı ve ateşli bir rahatsızlık geçiriyordu. Kendisi oğlumuza ilaç içemediği için iğne reçete etti ve bizi her gün hastanede bekleyip oğlumuzun durumunu takip etti. Acilde covid testi için bekleyen bir yoğunluk olduğu için o kalabalığa oğlumuzu asla sokmadı.Bugün hangi hastaneye giderseniz gidin,bir doktor size kolay kolay numarasını vermez;ancak Oruç Ali Hoca’nın numarası bütün hastalarının ailelerinde vardır. Devamında oğlumuzun ateşli durumu devam etti aydan aya periyodik olarak,gece yarısı bile ateş 41 oldu ne yapacağız diye aramışızdır ve gündüz olduğu gibi cevap vermiştir bize. Doktorumuz tedaviyle ilgili bizi öyle güzel yönlendirdi ki şu an test sonucu bekliyoruz ve çok yol aldık sayesinde. Ona rastlamamış olsaydık oğlumuz her ay antibiyotik kullanacak ve hastalığı bir şekilde bastırılacaktı. Bu yüzden kendisine minnettarız,duacıyız. Oruç Ali Hoca’yı tanısanız kendisinin doktor kimliğinin yanı sıra hastalarına bir abi şefkati ile yaklaştığını anlarsınız. Hepinizden ricam olumsuz yorumlara kulak asmamanız ve yolunuz düşerse -ki bile isteye düşürmeye değer- kendisini tanımanız. Hepinize ve hepinizin yavrularına sağlıklı günler diliyorum. Sevgilerimle…