Bebeğim 3 aylık naptimsa uyumuyor gün içindede çok az uyudu uykusu var ama dalamiyor karnı tok altı temiz gazıni çıkarıyorum ama genede ayaklarını çekiyor yukarı gaz damlasınida verdim rezene de verdim neden uyumuyor acaba anlamadım gazı olsa ağlar daha önce uyuyordu gazı olsada ve ağlıyordu şimdi uyuyamıyor çıldırcam besige yatirdigim an ağlıyor süpürge sesi severdi onu da açtım fayda etmedi