Arkadaşlar merhaba 4aylik bebeğim var ek gıda için sut sağmak istedim daha yeni bugün bebeğimin gelişimi gayet güzel doyuyor kilo alıyor fakat sütüm 25 CC zor geldi sagdigim göğsünden 2 saat önce emzirmistim en son bu neden olabilir makineyle alakalı midir ? Hem manuel hem elektrikli ile sagiyorum ama yok ek gıdaya sütüm çıkmayacak galiba birde göğüslerim önceden daha doluydu şimdi dolmuyor terbiyemi olmuştur ? Cevaplamak isterseniz teşekkür ederim 🤗🥰