Pasa27 Öyle vala bazı şeyleri kabullenmek çok dgru oluyor 😁 evimin ortasına hamak kurduktan sonra pes ettim 😂 anladmki vakti var yadab bu böyle brsl çocuk ugrasacaksin diyor yukarıdaki 😁 bnmkide kolikti hafifledi ama hala geçmedi arada acile gidiyoruz özellikle kakasinisa iki üç gün yapmazsa bu sefer gazla birlikte iyice çocuğu huzursuz edip bizi mahvediyor , snra lavman yapıyorlar rahatlıyor , konuşamasalarda daha artık anlıyoruz işte napalim Allah can sağlığı versin hepsine