Dün gece bir post açmıştım,oğlum atopikmiş ama ne yapacağımı hiç bilmiyorum çok üzülüyorum ve korkuyorum şuan ileri seviyede değiliz başlangıcındayız ama doktor çok hassas bir çocuk 1 yaşına kadar dikkat edeceksiniz dedi. İlerlerse bu şekilde olur diyerek bir kaç fotoğraf gösterdi ve daha çok üzüldüm,alerjik bir çocukmuş polenlerde cildi kabarır,toza gelemez,kalabalığa gelemez dedi diğerlerinde de hafif hırıltı varmış ve öksürüğümüz de vardı zaten ona şurup,yüzüne krem falan verdi şimdilik böyle idare ediyoruz bir de çok sık yıkamayın dedi normalde her gün yakıyorduk ya da gün aşırı,cildi kurumasın dedi. Şimdi size sorum şu olacak böyle bebekleri olan anneler neler yapıyorsunuz,nelere dikkat ediyorsunuz lütfen yardımcı olur musunuz? Hangi şampaun kullanıyorsun böyle bebekler için ve deterjan çünkü en baştan herşeyini değiştirmek istiyoruz eşimle bir arayış içerisindeyiz😔😔