Anneler kızım 17 aylık istah konusundan dolayi yavastan biraktirmak istiyorum anne sutune guveniyor bisey yemek istemiyor sizce erken mi birde bi kac gündür deniyorum birakmayi kendimi vicdanen kötü hissediyorm sanki bebegime haksızlık yapiyormusum gibi hisseler kapiliyorum emmek istediginde içim aciyo dayanamiyorum boyle hissetmem normal mi ya tecrubeli anneler bi yardimci olsanizzzz
🧡