arzu58 korkmayın,çektirin acayip rahatlarsınız, bende çok korkuyordum tansiyonlarım falan düşüyordu o derece ama bi gün dayanamadım artık gittik ve cekti o kadar korkulacak bisey değilmiş, ilk gün zor oluyor ama çok değil , emziriyorum herhangi bi sıkıntı olmadı, şimdi diğer kökte sıra o da baya gömülü 😏