Bkttduha Kızlar bebeğim yarın 1 aylık olacak herkes gibi bende çok evhamlıyım çol dikkat ediyorum o yüzden sizin bebeklerinizde de varmı bebeğimin karnı çok şiş duruyor gaz mı yoksa yeni doğan bebeklerde hep mi böyle yada başka bir sıkıntı mı var
Bkttduha Kuzeybabyy vallaha doblosu olan enişte gbi duruyo yavrum 😂bide eksik doğdu çok zayıftı süt bide mama ikisinide yükledim çocuğa 1 ayda çok hızlı kilo da aldı 2 kilo falan bi sıkıntı mı var acaba dedim
Kuzeybabyy Bkttduha yok yok benım oğlumda öyleydi bacaklara göre göbeği şiş ve gergindi sonradan eşitleniyor 🥰