Busra0102 10032021 2 aylıkken yarım saat arayla gündüzleri akşamları bir saat arayla emiyordu şimdi 3 ay 5 günlük değişti saatleri
Sumeyraas 10032021 2 2,5 saate bir. Fazla emince gaz problemi çok oluyor. Doyduğuna eminsen çok kısa süreli emzirme bence.
Busra0102 10032021 evet canım şimdi 10 15 gündür değişti saatlerimiz bazen saatte 1 bazen 2 saate bir emmek istiyor
queens 2-3 saatte bir gece gündüz saat başı bazen iki saat kızım 4 aylık bu arada iki aydan beri böyleyiz
10032021 Geceleri uyandırıp mı emziriyorsunuz çünkü doktor bana uyandırma artık ne zaman isterse o zaman ver memeyi geceleri 4 saati hatta fazlasını buluyor şuan gündüz saat başı verdiğim bile oluyor
Gly_87 10032021 benim bebegimde 2 aylik, son 1 haftadr geceleri dogru duzgun emmiyo,bugun en son 01.00 da emdi,smdi agzina memeyi veriyorum almiyo derin uyumus, 6 gbi tekrar denesem cok uzun sure ac kalms olcak kafam allak bullak oldu
bereno Gly_87 ben bebegimi 1 aylik oldugundan beri gece hic uyandirmadim. Doktorda uyndirma dedi. 2 ay 24 gunluk 5-6-7 saat uyudugu oluyor kesintisz. Doktorunuza danistiniz mi? Bebgim ne zaman uyanirsa o zmaan ceriyorum memeyi.
Ipekoz Gly_87 aynı durumdayız. Gece 12.30 gibi doyuruyorum saat 5 oluyor uyanmıyor. Uyandırıp beslemeli miyim yoksa kendi kendine acıkıp uyanmalı mı emin olamıyorum
10032021 Gly_87 Bende çelişkiye düşüyorum canım doktor bırak uyandırma uykuda onun için çok önmeli o acıkınca kalkar zaten dedi gerçekten acıkınca da kalkıyor ama bazen 5 saati buluyor en fazla
Gly_87 bereno yarin doktor kontrolumuz var bunlari gorusecem kendisie,uykusunu bolmeye kiyamiyorum ama ac kalir diyede korkuyorum,bu kiz buyuyene kdr ben kafayi siyircam sanirim 🤣
10032021 bereno Kilo alımında sıkıntı yoksa bırakın uyusun diyor zaten herkes ama ne bileyim evlat işte insan korkuyor
Gly_87 Ipekoz 3-4 gun gece meme reddi yasadik biz,emzirme danismanyla gorustum, o bana gece uyandrma kendi kendine acikip kendi istycek demisti,ama en son 9 da emzirsem uyutsam gece 2-3 e kdr uyanmasa nsl dayancam ben demistm 🤣
Gly_87 10032021 benimkinin saat 5.30 gbi yatakta sesi gelmeye basladi,aldim memeye tuttum once almadi sonra yavas yavas aldi memeyi. Ama ac mi yatiyo yoksa tokmudur diye dusunmekten deli olcam sanirim 😄
Gly_87 10032021 doktorumuza gece beslenmesini sordum,sen uyandrma kendisinin uyanmasini bekle,son beslemenden 4-5 saat sonra uyansa bile sıknti yok,karnu tokki uyuyo,ac oldugunda kendi kendine yatakta kipirdanmaya baslar artik o dedi ☺🙂