Kızlar bebeğimi uzun süre kucağımda tuttum dün kolumda omzundan aşağı doğru felaket bi ağrı var ve kolumu havaya kaldıramıyorum ışığı bile kapatamıyorum aşırı güçsüz kolum dün acilin doktoru ağrı kesici serum yaptı ve kolunu kullanma bi süre dedi ne olduğunu sormak aklıma gelmedi o an ağrı hala devam ediyor şiddetli bi şekilde neden ağrıyo böyle ne olmuş olabilir ya bilgisi olan var mı