Prensannemm Hanımlar 5 gün önce yoğun bakımdaydik çok şükür bugün çıktık servise dua edin insAllah evimize de gidelim Rabbim evlatlarımızı korusun
Umutkusu Prensannemm geçmiş olsun 🌸Rabbim güzel günlerini göstersin yavrunuzun. Yoğun bakım önünde evlatlarını bekleyenleri de sağlıcakla evlatlarına kavuştursun inşallah