Nurdem0433 Serap1807 13 aylıktı memeyi bıraktı mama almadı şuanda 16 aylık ebesi gerek görmedi zaten boş yere zorlama dedi gün içinde peynir ve yoğurt yiyorsa günlük süt içiyorsa yeter dedi Dr sorduğumuzda oda gerek görmedi içseydi iyi olurdu ama içmiyor
Serap1807 Nurdem0433 günlük peynir ve yoğurt veriyorum mutlaka mama almazsa olur mu acaba?? mama alamadığında ben çok huzursuz oluyorum
Nurdem0433 Serap1807 keşke alsa canım ama almayan bebeğe ne yapacaksın ki benim ki biberon bile kullanmadı belkide o yüzden şuanda mama içmiyor bilemiyorum ki