Tugba22 kesinlikle öyle bağırıyorum bazen tabiki asla istemeden özellikle geceleri çok zorlaniyorum ben kızdıkça o bana sırıtıyor çünkü anlamıyor savunmasiz bana muhtaç bebeklerimiz bize muhtaç kendime kızıyorum ama biz anneler de insaniz bazen akışına bırakmak geliyor tabiki bu da zor..
Sonra diyorlar ki bu kadar düşme bi senin mi beben war 😳🙄