RaziyeNu Kızlar soğuk ilık değil kaynatılıp soğutulmuş suyla mama yapılırmı bebeğim 11 aylık ılık sıcak mama istemiyor soğuk yapınca içiyo varmı bu şekilde veren
Asafeymeninannesi RaziyeNu Çokça soğuk değilse zararı olmaz diye düşünüyorum. İyi çözünmesine dikkat edin ama
Sevgilimmm RaziyeNu kaynatıp soğumuş suyunuz hazır olsun hep biraz ısıtıp yapmalısınız. Tamamen soğuk su ile mama çözülmüyor. Mamayı hazırladıktan sonra bir kaba su koyup biberonu içine koyun hızlıca soguyacaktir
Epifenomen-gkc RaziyeNu yolculukta mecbur kalıp 4 kere vermek zorunda kaldım buz gibi olmadığı sürece bir zararı olur mu bilmiyorum ama ben bir gün böyle yapmak zorunda kalmıştım uzun vadede midesi üşür mü bilemedim doktora sormakta fayda var
Mrbmrb RaziyeNu termostat sıcak suyum var. Dışarıda da kaynatıp soğumuş suyum. Mesela 180lik mama yapıcaksam 60 sıcak su 120 soğuk su koyuyorum mama çözünücek ılkklıkta oluyor ve öyle içiyor benmkide. Doğdugundan beri sıcak istemşyor.