Merhaba hanımlar 6 aylık bebeğim var. Yemek yerken uyutmaya calisirken oyun oynarken eli kolu hic durmuyo. Mama yedirmek eziyet uyutmak zaten imkansiz. Bebeği boyle olup sonradan sakinleşen var mı? Hiperaktivitesi var diye dusunmeye basladim artık cok erken olsada. Abartiyorum gibi gorunuyodur belki ama inanin o kollar surekli inip kalkiyo mama yerken bile kafa saga sola eller asagi yukari hep bi hareket halinde durduramiyorum ve cok yoruluyorum. Önerisi olan var mı? Ne yapabilirim?